Go Back   Robbie Williams Forum > Robbie's Deutsches Forum > Robbie Live!

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 13-11-13, 07:07 PM
BLiSs's Avatar
BLiSs BLiSs is offline
Angel

Exclamation SBW Arena Live Tour 2014 -UK/EUROPA/AUSTRALIEN

PRIORITY TOUR TICKET ACCESS FROM AMAZON.CO.UK

13NOV2013

We've got a very exciting tour announcement coming next week and those of you in the UK can gain priority access to tickets to Robbie's UK dates via an upcoming exclusive pre-sale by purchasing Swings Both Ways from Amazon.co.uk between now and Sunday 24th November 2013.

All UK customers who pre-order either the standard or deluxe editions of Swings Both Ways through Amazon.co.uk (or already have pre-ordered the album) will automatically receive a unique code via email to access tickets when they go on sale next month.

Full details of Robbie's upcoming Swings Both Ways Live arena tour of the UK and Europe will be announced on RobbieWilliams.com on Monday 18th November 2013 so stay tuned for further information next week.

Use the links below to pre-order your copy of Swings Both Ways now:

Read more at http://www.robbiewilliams.com/news-b...m6c8ZhEG2BS.99

Last edited by BLiSs; 21-08-14 at 10:20 AM.
Reply With Quote
Old 16-11-13, 11:36 PM
BLiSs's Avatar
BLiSs BLiSs is offline
Angel

ROBBIE WILLIAMS - Swings Both Ways Live

03 DECEMBER 2013
AMAZON.CO.UK PRE-SALE (UK DATES ONLY)

04 DECEMBER 2013
ROBBIEWILLIAMS.COM PRE-SALE (ALL DATES)

06 DECEMBER 2013
GENERAL SALE

CLICK HERE FOR TOUR DATES<-- noch nicht aktiviert
Reply With Quote
Old 18-11-13, 12:09 PM
BLiSs's Avatar
BLiSs BLiSs is offline
Angel

SWINGS BOTH WAYS LIVE: TOUR ANNOUNCEMENT

18NOV2013

Robbie will be taking his new album Swings Both Ways on a tour of arenas across the UK and Europe next year and tickets go on sale in December 2013.

The Swings Both Ways Live arena tour starts in April 2014 and sees Robbie visit Hungary, Austria, Italy, Netherlands, Germany, Denmark, Norway, Sweden, Finland, Switzerland and the UK. Take a look at the full list of dates and venues below.

WHEN DO TICKETS GO ON SALE?
Tickets for the Swings Both Ways Live tour go on general sale at 09:00 GMT on Friday, 06 December 2013. However there will be two pre-sales earlier that week: one for just Robbie's UK dates via an Amazon.co.uk promotion, followed by a full RobbieWillams.com pre-sale for all dates (UK and Europe) a day later.

03 DECEMBER: AMAZON.CO.UK PRE-SALE
As we announced last week, there will be an Amazon.co.uk exclusive pre-sale for Robbie's UK shows at 09:00 GMT on Tuesday, 03 December 2013. Those of you in the UK can gain priority access to tickets by ordering Swings Both Ways from Amazon.co.uk between now and 23:59 GMT on Sunday, 24 November 2013. All customers who pre-ordered Swings Both Ways from Amazon.co.uk also automatically qualify for this promotional offer. All customers will be emailed a unique code on Monday, 02 December 2013. The Amazon.co.uk pre-sale will be open for 24 hours. Click here for full terms and conditions.

04 DECEMBER: ROBBIEWILLIAMS.COM PRE-SALE
Once the Amazon.co.uk pre-sale for UK dates has closed at 08:59 GMT on Wednesday, 04 December 2013, the RobbieWilliams.com pre-sale will open. This pre-sale is for all dates on the Swings Both Ways Live tour, both in the UK and in Europe. Make sure you are signed up to the Robbie Williams mailing list as we'll be sending the links and information you need to purchase tickets on the morning of Wednesday, 04 December 2013, so keep a firm eye on your inbox.

06 DECEMBER: GENERAL SALE
General sale tickets for the Swings Both Ways Live tour will go on sale at 09:00 GMT on Friday, 06 December 2013.

09 DECEMBER: HELSINKI GENERAL SALE
* Tickets for Robbie's performance at Helsinki's Hartwall Areena will go on general sale on Monday, 09 December 2013. They will still be available in the RobbieWilliams.com pre-sale on Wednesday 4th December.

Read more at http://www.robbiewilliams.com/news-b...6jHcZvkfmuP.99

Last edited by BLiSs; 18-11-13 at 02:18 PM.
Reply With Quote
Old 18-11-13, 01:29 PM
FANRW's Avatar
FANRW FANRW is offline
Production Manager

Bin total gespannt! Freue mich auf Montag und hoffe Tickets zu bekommen!!Was denkt ihr, wird es auch Stehplätze geben? Passt ja eigentlich nicht so wirklich zur Swingmusik
Reply With Quote
Old 18-11-13, 03:54 PM
sternregen24's Avatar
sternregen24 sternregen24 is offline
Driver

Ich bin total gespannt. Ich hoffe, dass ich Tickets für Düsseldorf bekomme.
Ich frage mich nur, wie genau das mit dem Pre-Sale funktionieren wird.
Ab 6.12. gibt es die Tickets ja ausschließlich über tickets.de. Un von wem erwirbt man sie im Pre-Sale? Zahlt man dnn in Pfund? Fragen über Fragen
Ich bin auch gespannt, ob es Stehplätze geben wird.
Ich fand das im Palladium mit Sitzplätzen und dem Dreecode schon ziemlich cool
Reply With Quote
Old 18-11-13, 04:13 PM
Hulalola's Avatar
Hulalola Hulalola is offline
Fan

Ich find die Termine ehrlich gesagt echt beschissen... nichts im Süden und an drei Mittwochen!
Wenn man sich nicht eben mal so 2 Tage Urlaub nehmen kann, ist das nicht machbar.

Sehr arbeitnehmerunfreundlich und geographisch schlecht verteilt. Frustrierend. Was hab ich auf ne Swing Tour gewartet, alle haben mich für völlig bekloppt gehalten... und jetzt, wo sie da ist, kann ich nicht hin
Reply With Quote
Old 18-11-13, 06:09 PM
BarbaraLucia's Avatar
BarbaraLucia BarbaraLucia is offline
Security

Quote:
Originally Posted by sternregen24 View Post
Ich bin total gespannt. Ich hoffe, dass ich Tickets für Düsseldorf bekomme.
Ich frage mich nur, wie genau das mit dem Pre-Sale funktionieren wird.
Ab 6.12. gibt es die Tickets ja ausschließlich über tickets.de. Un von wem erwirbt man sie im Pre-Sale? Zahlt man dnn in Pfund? Fragen über Fragen
Ich bin auch gespannt, ob es Stehplätze geben wird.
Ich fand das im Palladium mit Sitzplätzen und dem Dreecode schon ziemlich cool
ich glaube, die Ticketbüros sind die gleichen wie im Normalverkauf, aber du bekommst einen speziellen Link und kommst dann nur mit diesem zur Verkaufsseite....

ja, Palladium mit Kleid und High Heels war echt grandios, das hat einfach gepasst, mit Jeans und T-Shirt hätte es nicht diese spezielle Stimmung gehabt...., und die war im upper circle einzigartig, vor allem wenn er zu uns raufgesehen hat bin schon sehr auf die DVD gespannt...., bin übrigens danach unabsichtlich direkt bei Guy Chambers vorbeigelaufen, der ist einfach so am Hintereingang herumgestanden
Reply With Quote
Old 18-11-13, 06:41 PM
naschkatze89 naschkatze89 is offline
Fan

Default yippiiiii

naaabend,

man ist das toll, dass er diesmal nach Berlin kommt! freue mich mega drauf.
was schätzt ihr wieviel ne karte kosten wird ?
Reply With Quote
Old 18-11-13, 07:23 PM
sternregen24's Avatar
Driver

Quote:
Originally Posted by naschkatze89 View Post
naaabend,

man ist das toll, dass er diesmal nach Berlin kommt! freue mich mega drauf.
was schätzt ihr wieviel ne karte kosten wird ?
Auf der offiziellen Verkaufsseite steht 65-95€ zzgl. Gebühren
Reply With Quote
Old 18-11-13, 07:31 PM
sternregen24's Avatar
Driver

Quote:
Originally Posted by BarbaraLucia View Post
ich glaube, die Ticketbüros sind die gleichen wie im Normalverkauf, aber du bekommst einen speziellen Link und kommst dann nur mit diesem zur Verkaufsseite....

ja, Palladium mit Kleid und High Heels war echt grandios, das hat einfach gepasst, mit Jeans und T-Shirt hätte es nicht diese spezielle Stimmung gehabt...., und die war im upper circle einzigartig, vor allem wenn er zu uns raufgesehen hat bin schon sehr auf die DVD gespannt...., bin übrigens danach unabsichtlich direkt bei Guy Chambers vorbeigelaufen, der ist einfach so am Hintereingang herumgestanden
Wir standen wahrscheinlich direkt nebeneinander
Ich stand da auch am Hinterausgang rum und da ist Guy Chambers wirklich raus und stand einfach da. Und ich stand nen halben Meter direkt daneben und musste dreimal hinschauen*ggg*

Ja, immer wenn er hoch geschaut hat.... Das war toll
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules